10 kwietnia 2016

[#47] Podsumowanie 03/2016

źródło: Pinterest

Witajcie kochani!

Cóż, nie będę się tłumaczyć z tego, że tak późno publikuję podsumowanie. Pewnie większość z Was czeka na post z nowościami wydawniczymi z marca, otóż chciałabym Was uspokoić, że będzie. Nie wiem dokładnie kiedy, ale na pewno będzie, Musicie uzbroić się w cierpliwość.

U mnie bez zmian. Praca, obiadek, Once Upon a Time i łóżeczko. Cóż… Chyba muszę się wziąć w garść. Ja chcę już słonce i ciepełko! (Nie, klimatowi pustynnemu mówię zdecydowane NIE).

Nowością chyba nie będzie, że te, jak poprzednie wyniki są moją porażką czytelniczą. Chyba dopadła mnie wiosenna depresja… (a podobno ludzie urodzeni w okresie wiosennym są mniej podatni na tę – co tu ukrywać – chorobę).

Przeczytane - 1
     1. P. C. & Kristin Cast - Wyzwolona - recenzja

Książka miesiąca - brak

Rozczarowanie - brak

Przeczytane strony – 352

Nabytki - 6
     1. Sofia Caspari – W krainie kolibrów (Prezent klubowy od Książki Kobiecym Okiem)
     2. Sarah Ijo – Marcowe fiołki (zakup własny)
     3. Sarah Ijo – Dom na plaży (j. w.)
     4. Sarah Ijo – Dom na jeziorze (j. w.)
     5. Sarah Ijo – Jeżynowa zima (j. w.)
     6. Jojo Moyes – Razem będzie lepiej (j. w.)


Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 2,5 cm = 13,9 cm (173cm)
     2. Z półki + 0 = 4 (16-20)
     3. 52 książki + 1 = 7 (52)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...