5 maja 2013

[#12] Podsumowanie 4/2013 + plantacja ryżu na działce ;)

źródło:We Heart It

Witaaaajcie!

I jak tam kochani po tej uroczej, cudownie mokrej majówce? Czy odpoczęliście przez ten czas przy dobrej książce (książkach)? Ja miałam pracowity początek miesiąca, jednakże znalazłam czas, by na chwilę oderwać się od pisania pracy, tworzenia prezentacji na wykład, oraz czytania artykułów naukowych na zajęcia.


Zanim pochwalę się moim majowym stosikiem, chciałabym pokazać Wam, gdzie zniknęłam na prawie cały tydzień z miasta. Uwaga, zdjęcia mogą wywoływać pewne niespodziewane emocje. :)





Tak, właśnie tak wyglądała moja działeczka w trakcie trwania tego długiego weekendu. No cóż, jedynie co mogę powiedzieć, to szczęście, bo ten czas (zamiast obijać się po działce i leniuchować) wykorzystałam aktywnie nad pisaniem pracy (zanudzę Was tym gadaniem na śmierć ;)).

Na majówkę pojechały ze mną dwie książki, a mianowicie Zbuntowany książkę oraz egzemplarz recenzencki od wydaw. Papierowy Księżyc Siedem minut po północy. Recenzja tej pierwszej publikacji pojawi się jutro, a tej drugiej (przedpremierowa!) na dniach, bo zostało mi zaledwie 15 stron. :) Już mogę powiedzieć, że zawładnęła moim sercem.

Przechodzę więc do podsumowania czytelniczego kwietnia:

- Przeczytałam 5 książek:
     1. KAŹMIERCZYK A.: Księżyc nad Świtezią
     2. DONOGHUE E.: Ladacznica
     3. CAST P.C. & K.: Przysięga Smoka
     4. OKOŁO-KUŁAK D.: Pozłacany róg
     5. CZAPLIŃSKI M.: By schronić się w przeszłości

- Książki miesiąca: KAŹMIERCZYK A.: Księżyc nad Świtezią i DONOGHUE E.: Ladacznica.

- Najgorsza książka: (może nie najgorsza, ale na tle pozostałych najsłabsza) OKOŁO-KUŁAK D.: Pozłacany róg

- Przeczytanych stron: 1 429 co daje dziennie około 48 stron. (słabszy wynik w porównaniu do marca. I chyba nie zmieni się to również i w maju)

- Nabytki: 14!:
     1. DONOGHUE E.: Ladacznica (od wydaw. Papierowy Księżyc – recenzja)
     2. ROBERTS S.: Uliczka aniołów (zakup własny)
     3. BRAY L.: Wróżbiarze (wymiana)
     4. CARTER Z.: Niedoskonałe zakończenie (zakup własny)
     5. CAST P.C. & K.: Przysięga Smoka (prezent urodzinowy - recenzja)
     6. KAŹMIERCZYK A.: Księżyc nad Świtezią (od wydaw. Novae Res – recenzja)
     7. McNISH C.: Anioł (zakup własny)
     8. REVAY T.: Wszystkie marzenia świata (j/w)
     9. SNIEGOSKI T.: Nefilim (j/w)
     10. SNIEGOSKI T.: Lewiatan (j/w)
     11. SNIEGOSKI T.: Raj utracony (j/w)
     12. SNIEGOSKI T.: Dzień gniewu (j/w)
     13. ASHTON B.: Podwieczność (od wyd. Papierowy Księżyc)
     14. NESS P.: Siedem minut po północy (j/w)



Skąd to szaleństwo? Po prostu znalazłam piekielnie tani punkt, gdzie książki np. z cyklu Upadli kupiłam za 7 zł (za tom). Grzech nie skorzystać. :)

- Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 38,7 cm + 9,7 cm = 48,4 cm
     2. 52 książki: 20 + 5 = 25
     3. Z półki (poziom 6. 26-30 książek):  7 + 5 = 12

Uf… To by było na tyle. Matko, wystarczy, ze człowieka nie ma kilka dni, a ma tyle zaległości, że ho, ho! No, ale już jestem i powoli nadrabiam wszystkie braki  A teraz wracam ogarniać się po majówce.

Miłego wieczoru!

7 komentarzy:

  1. eh, u mnie też była taka beznadziejna pogoda. mokro, ponuro i szaro. zero słońca. a byłam w Kazimierzu ;/ tyle dobrego, że naczytałam się przez te kilka dni za całe dwa tygodnie. 800 stron w pięć dni, czuję moc :D
    ze stosiku chyba nic dla mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam k. Łasku w łódzkiem. I tam pewnie jak wszędzie -szaro, buro i ponuro. Dopiero dzisiaj się ślicznie zrobiło, ale cóż, trzeba było wracać do domu... 800 stron? *.* Jesteś moim guru!

      Usuń
  2. Świetny kwiecień :) A majówka spędzona domowo-spacerowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielką ochotę na "Wróżbiarze". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie majowka w domu, z ksiazkami :) gratuluje wynikow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle wspaniałych książek, a widać kwiecień minął pod znakiem "Potopu" ;D
    http://umakeme-happier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaa, majówkę mieliśmy cuudowną. ;/ Pomimo okropnej, deszczowej pogody udało mi się przeczytać 3 książki, więc tragedii nie ma ;D.

    Stosik świetny!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...