1 października 2012

[#05] Podsumowanie 9/2012

źródło: We Heart It

I po wakacjach… Niestety (lub stety) dzisiaj mamy 1 października. A wraz z tym początek kolejnego roku akademickiego. Na szczęście poniedziałek jeszcze miałam wolny, bo taki luźny plan ułożyli dla naszego roku (i jak dobrze pójdzie, będę miała jeszcze luźniejszy). W końcu 3 rok i przede mną napisanie pracy licencjackiej, obrona i miejmy nadzieję magisterka. Ale po kolei.


No cóż, nie miałam zamiaru się rozpisywać odnośnie studiów, ale tak wyszło… Przejdę do miesięcznej statystyki.

♦ we wrześniu udało mi się przeczytać 9 książek:
     1. SPENCER L.: Głos serca
     2. SCHMITT E.E.: Kiki van Beethoven
     3. EWING L.: Córki księżyca t.1
     4. SCHMITT E.E.: Zapasy z życiem
     5. SCHMITT E.E.: Tektonika uczuć
     6. WILDE O.: Portret Doriana Gray’a
     7. ZUSAK M.: Złodziejka książek
     8. SMITH C.L.: Wieczni wygnańcy
     9. KINSELLA S.: Miłość w stylu retro

♦ Książką miesiąca zostaje: W tym miesiącu znów miałam trudny wybór, więc wyróżniam dwie (kolejność przypadkowa):
   - ZUSAK M.: Złodziejka książek
   - KINSELLA S.: Miłość w stylu retro

♦ Przeczytałam: 2.642 stron, co daje ok. 88 stron dziennie.

♦ W tym miesiącu moją biblioteczkę wzbogaciłam o 3 pozycje:
  1. NICHOLLS D.: Jeden dzień
  2. EVANS R.P.: Obiecaj mi
  3. BELITZ B.: Pożeracz snów
    
I tak to się przedstawia. Cóż, nie powiem, że jestem zadowolona z takiego efektu. Myślałam, że dobrnę do 10 przeczytanych, ale niestety nie udało mi się. Teraz niestety będę miała trochę mniej czasu na czytanie, ale mam nadzieję, że jednak te minimum 4 przeczytam. Zobaczymy.

A już wkrótce - za okrągłe 13 dni (14.10.2012), mój blog będzie obchodzić pierwsze urodziny! Cóż, planuję zorganizować skromny konkurs. Ale to jeszcze muszę domyśleć. Na pewno spodziewajcie się czegoś miłego! :)

W sobotę mój brat się żeni. Na szczęście mam już (prawie) wszystko, teraz zaczyna się tzw. gorący okres. Pewnie w następnym wpisie wstawię zdjęcia obrazów.

Życzę wam pogody ducha, bo dzisiaj to pogoda nas nie rozpieszcza.

1 komentarz:

  1. Z chęcią przeczytałabym "Portret Doriana Grey'a" i "Córki księżyca". ^^ Można liczyć na opinie? ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...