14 września 2012

Zmiany

źródło: A Player Advantage

Zmiany są na porządku dziennym. Zmieniają się pory dnia, roku i my sami. Podobno charakter ludzi zmienia się co 7 lat. No cóż, w tym roku mi się niby - powinien zmienić. I niestety (lub stety, zależy dla kogo) jednak dostrzegam w sobie te zmiany i nie jestem z nich zbyt zadowolona. Jestem jeszcze bardziej uparta, czasem arogancka, wredna, coraz bardziej rozleniwiona (co mnie przeraża niekiedy). Ale zmiany te może spowodują, że za następne 7 lat w końcu się tzw. ułożę. Pożyjemy - zobaczymy
A na dzisiaj jedyną zmianą dostrzegalną w świecie wirtualnym jest zmiana szablonu (pół godziny zabawy w Photoshopie i oto taki rezultat). Wszystkie grafiki wygooglowane i połączone w programie graficznym. Lubię się bawić przerabianiem grafiki, bardzo mnie to odpręża i mój głód artystyczny zostaje (oczywiście nie w pełni) zaspokojony.

Ostatnio naprawdę nic nie tworzę. Namalowałam tylko obraz na prezent śluby (zdjęcia wstawię w październiku, ponieważ nie może się dowiedzieć mój brat o nim - albo raczej go zobaczyć ^^). Tworzenie biżuterii na razie tez mnie nie kręci. O rysowaniu już zapomniałam! Masakra, czasem czuję, że się artystycznie wypalam. Czas, który mogłabym spędzić na tworzeniu, to ja oczywiście wypełniam czytaniem książek. Trololo, musi przyjść wena, bo bez niej i tak nic nie stworzę. I Kuniec.

Dzisiaj mija miesiąc, odkąd Sonia odeszła. Bardzo mi jej brakuje i tęsknię za nią. Mam nadzieję, że dobrze jej jest tam, gdzie w chwili obecnej się znajduje. 

3 komentarze:

  1. fajny ten twój szablon ;)

    p.s. możesz się pobawić w tworzenie projektu mojego przyszłego tatuo ;) im więcej możliwości tym ciekawszy wybór

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że nie widziałam Twojego poprzedniego szablonu, ale wiem jedno. Ten jest nieziemski, wyjątkowy wręcz. Co prawda razi mnie mała przestrzeń wykorzystana na notki. Jest moim zdaniem zbyt wąska, ale to i tak nie zmienia faktu, że całość mi się strasznie podoba. ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...