29 stycznia 2012

Półmetek...


... sesji. Jeszcze przede mną ostatni tydzień nauki i upragnione ferie :). Mam nadzieję, że wszystko uda mi się zaliczyć za pierwszym podejściem. Jak na razie wszystko idzie - żeby nie zapeszyć - dość dobrze. Jutro mam pisemne kolokwium z Czytelnictwa, a w czwartek ostatni ustny egzamin :). A po egzaminie... wiadomo co :). (Nie liczę już tutaj referatu, który muszę napisać w czasie ferii, ale wydaje mi się, że to będzie pikuś ^^). 

I nam się zrobiła zima. Jest bardzo zimno, słońce świeci, ale niestety... u mnie nie ma śniegu. Mam nadzieję, że na ferie się znów wkoło zrobi biało. Kocham widok śniegu w promieniach słońca!
   
A tymczasem do kolejnego napisania! Trzymajcie się ciepło w ten mroźny dzień! :) 

4 komentarze:

  1. Mi również niedługo zaczną się ferie. W końcu nadrobię czytelnicze zaległości i odpocznę od nadmiaru obowiązków szkolnych!
    Trzymam za Ciebie kciuki. Ale mam pytanie, co studiujesz? Bo widzę, ze piszesz o kolokwium z Czytelnictwa... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje rękodzieła. Ciasteczkowy potwór sprzed dwóch postów jest wręcz fantastyczny!

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dołączam do pytania, co studiujesz ;) Czyżby informację naukową i bibliotekoznawstwo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, studiuję Informację Naukową i Bibliotekoznawstwo :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...