14 października 2011

Czas zacząć... :)

źródło: We Heart It

Nie jestem dobra w początkowych, pierwszych notkowych wpisach. Nigdy nie byłam i chyba nigdy nie będę. Miałam już wiele blogów, i na większości z nich publikowałam opowiadania fan fiction związane z Harrym Potterem. Co będziecie mogli znaleźć na tej stronie? Będzie dużo informacji o mnie, moich poglądach, hobby i moich słabościach. Bo przecież każdy ma jakieś niedociągnięcia. Jednym z moich niedociągnięć jest to, że nigdy nie mogę niczego dokończyć. Zawsze zostawiam coś rozgrzebane i mam problemy z końcem. Nienawidzę kończyć. Bo jak coś się kończy, ogarnia mnie żal.

Skończyły się wakacje, skończyło się lato, skończył się czas wolny... Mogłabym wymieniać w nieskończoność. Ale jak ktoś mi kiedyś powiedział: "Coś się kończy, by coś nowego mogło się zacząć". Może ten blog stanie się przełomowy? Coś się skończy, by z kolei coś nowego się narodziło w moim życiu?

Zobaczymy... :)

1 komentarz:

  1. Mnie zaciekawiłaś i czekam na następne posty :)
    Dziękuję też za obserwację!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...