11 marca 2014

[#5] Zapowiedzi


Witajcie kochani!

     Ostatnio jestem człowiekiem nie do życia. Nie dość, że wylądowałam w szpitalu, to jeszcze przyniosłam do domu jakieś świństwo. Ledwo co mówię (a jutro mam referat...), czuję się w miarę nieźle, dołączyłam do grona lekomanów… Po prostu żyć, nie umierać!

     Ale ostatnio sypnęło u mnie szczęściem, ponieważ w zabawie na fb „upolowałam” do recenzji najnowszą książkę z wydawnictwa Jaguar Morze spokoju Katji Millay. Już mam ją w domciu i nie mogę się doczekać momentu, kiedy się za nią wezmę ;)

     To tyle, jeśli chodzi o moje życie, teraz przejdę do kolejnych zapowiedzi od Repliki ;)

~*~

Jim Stovall
Bezcenny dar

♦ Wydawnictwo: Replika
♦ Premiera: 18 marca 2014
♦ Strony: 204
♦ Cena: 29,90 zł

     Miliony sprzedanych egzemplarzy!

     Kiedy Red Stevens umiera, wszyscy członkowie jego rodziny jednoczą się w zachłannym oczekiwaniu na wielomilionowy spadek. Okazuje się jednak, że bogaty staruszek miał swoim bliskim do przekazania coś znacznie cenniejszego niż pieniądze...

     Młody Jason otrzymuje od swojego stryjecznego dziadka szereg instrukcji, które mają doprowadzić do tego, że egoistyczny i arogancki chłopak przemyśli swoje życie i pojmie, co w nim naprawdę najważniejsze. Pomagają mu w tym nowi przyjaciele, między innymi siedmioletnia Emily, z niezwykłą pogodą ducha zmagająca się z ciężką chorobą. Jeżeli Jasonowi uda się wykonać wszystkie zadania, na końcu drogi czeka na niego bezcenny dar.

     „Życie jest drogą, którą jedni przejdą bezmyślnie, a inni świadomie – obserwując, słuchając, wyciągając wnioski z doświadczeń, wypełniając tę podróż sensem. Ta powieść uwrażliwia na wybór właściwego kierunku. Można przeczytać tę książkę w jeden wieczór, historia jest wciągająca. Zachęcam jednak, by zaprzyjaźnić się z nią na dłużej, porozmyślać nad przekazem każdego z rozdziałów, może nawet coś w sobie zmienić. Polecam nie tylko młodym!”
Renata L. Górska
autorka książek: „Cztery pory lata”, „Za plecami anioła”, „Błędne siostry”, „Przyciąganie niebieskie”, „Historia kotem się toczy”


~*~

Jerzy Jakubowski
Policjant. Okrutne zbrodnie, głośne śledztwa, o których mówiła cała Polska

♦ Wydawnictwo: Replika
♦ Premiera: 18 marca 2014
♦ Strony: 196
♦ Cena: 29,90 zł

     O tych zbrodniach mówiła cała Polska!

     Bestialskie praktyki „poznańskiego nekrofila”, seryjne zabójstwa chłopców, patologie, wynaturzenia, zuchwała kradzież sarkofagu św. Wojciecha z katedry gnieźnieńskiej…

     Poznaj kulisy dramatycznych wydarzeń, które w latach osiemdziesiątych wstrząsnęły opinią publiczną.

     Były policjant, emerytowany szef wielkopolskiego CBŚ, wprowadza w tajniki pracy policji, przybliżając czytelnikom trudną pracę zespołu śledczych. Autor, przypominając przebieg wizji lokalnych i treści przesłuchań podejrzanych, starał się nie tylko oskarżyć, ale i zrozumieć psychikę przestępców.

     Na pytanie, dlaczego napisał tę książkę, autor odpowiada:
27 lat byłem policjantem. Policjantem, który zawsze pracował na pierwszej linii. Miałem szczęście spotkać na swojej drodze fantastycznych ludzi, którzy nauczyli mnie zawodu gliniarza, którzy współpracowali ze mną, a także, których – jak sądzę – nauczyłem być policjantami. Postanowiłem wszystkim tym osobom oddać szacunek, przywołać w pamięci wspólne dokonania, problemy, sukcesy. Chciałbym pokazać „od kuchni” żmudną, ale jakże ciekawą pracę policjantów śledczych, którzy zmagali się ze złem po to, aby zwykli ludzie mogli bezpiecznie żyć.

~*~

     I zapytam tradycyjnie: ktoś, coś? ;) Jak uporam się z „zaległościami” to z chęcią zapoznam się z Bezcennym darem.

17 komentarzy:

  1. Bezcenny dar kusi :)
    http://zaczytan-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do zdrówka. Musze powiedzieć, że pięknie się tu zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też złapała choroba! Będę musiała siedzieć w domui chyba zeświruję... Do mnie bardziej druga książka przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mi te ksiazki nie leżą :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również skusiłabym się na "Bezcenny dar" :)
    Wracaj do zdrowia, ja też chora (ale na szczęście obyło się bez wizyty w szpitalu o.o). Trochę poleż w domu i będzie lepiej :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie dla mnie....
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozostaje życzyć szybkiego powrotu do zdrowia, bo kiedy jest zdrowie, to już można wszystko :) Poza tym, aż dwie nowe książki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bezcenny dar" brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powrotu do zdrowia;) A zapowiedzi mnie nie zainteresowały...tym lepiej dla mojego portfela;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle nowości, a ja mam takie zaległości. Wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie książki zapowiadają się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Bezcenny dar" ^^

    Pozdrawiam, Anath

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych propozycji nic dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie? Zdecydowanie książka nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Bezcenny dar" przeczytałabym z chęcią. :3
    Eh, ja też jestem chora, ale u mnie to zwykłe przeziębienie. Ale i tak opuściłam sobie dwa dni w szkole, i jakoś specjalnie nie rozpaczam. Nie ma to jak posiedzieć w domku przez tydzień ^^ (w pon. wt. i śr mam rekolekcje) :D
    Pozdrawiam i powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...