2 marca 2014

[#22] Podsumowanie 2/2014

źródło: Matras

Witajcie kochani!

Luty jest najkrótszym miesiącem w roku, ale szczerze powiedziawszy minął mi on równie szybko jak styczeń. Luty był dla mnie zróżnicowany. Jeśli chodzi o sprawy naukowe, to zaliczyłam sesję i mogłam cieszyć się 4 tygodniami wolności. Trochę gorzej u mnie ze zdrowiem – muszę się chyba w końcu za siebie zabrać, bo to rzutuje nie tylko na moje samopoczucie, ale także na wykonywane przeze mnie obowiązki.

W poniedziałek jadę na badania i prawdopodobnie do „życia” wrócę w środę. Jak możecie się domyślić, nie będę miała dostępu do Internetu. Po moim powrocie możecie spodziewać się recenzji Uśpionych marzeń Natalii A. Bieniek ;) Mogę zdradzić Wam, że jest to niepozorna lektura ;)

Chciałabym poruszyć jeszcze jedną kwestę. Chodzi mi o nominacje Liebster Blog Award. Dziękuję za „wyróżnienia”, jednakże nie odpowiem na te pytania. Powód? Komentarze typu „Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :)…” są po prostu spamem. Jak już zostawia się taką informację pod jakimś postem, to wypadałoby napisać kilka słów, czy ci się podoba, czy nie, albo choćby tylko „mam w planach”. Sam taki komentarz jest dla mnie obraźliwy i następne tego typu wiadomości po prostu będę usuwać. I tyle.  

W miniony czwartek opychaliśmy się pączkami (ja w końcu zjadłam 1,5 ;D). Mój spontaniczny post oraz zabawa pobudziła Waszą wyobraźnię do stworzenia nowych i niezwykłych książek. Z chęcią przeczytałabym książkę o tytule Mroczny faworek. Kolacja z pączkiem, 52 powody dla których nienawidzę mojego pączka – jak można nienawidzić pączków? ;D, Sekrety pączka – Taaak, to sekretne nadzienie ;3, Elyria. Polowanie na pączki - … szczególnie w cukierni ;), Hrabia Monte Pączek, Niedoręczony pączek – nie chciałabym być w skórze nadawcy ;). Zauważyłam, że przewijało się wiele pączkowych tytułów Grena oraz Suzanne Collins, szczególnie spodobały mi się Pączków naszych wina (Jane Rachel) oraz Pączek śmierci (Ariana S.).  Jednakże najbardziej rozwalającym system okazał się…

Precy Pączek i Bogowie Marmolady: Złodziej Nadzienia

Ten tytuł Ariany S. po prostu mnie rozłożył na łopatki i dla niej zrobię nowy nagłówek ;) (zaraz się z Tobą skontaktuję;)

Dobrze, kończę ten słodki temat, bo ślinka zaczyna mi lecieć ;). Koniec z drobnymi sprawami i przechodzę do głównego tematu, czyli podsumowania.

♦ Przeczytane: 6 książek
     1. McCAMMON R.: Magiczne lata
     2. PACIA M.: Dźwięki duszy
     3. WASILEWSKA K.: Srebrnowłosa
     4. MICHALSKA A.: Kroniki ciemności. Łowca demonów
     5. MOUS M.: Password
     6. BIENIEK N.A.: Uśpione marzenia

♦ Książki miesiąca:
     - McCAMMON R.: Magiczne lata
     - WASILEWSKA K.: Srebrnowłosa

♦ Rozczarowanie miesiąca:
     - PACIA M.: Dźwięki duszy
     - MICHALSKA A.: Kroniki ciemności. Łowca demonów

♦ Przeczytane strony: 2 105, co daje dziennie 75 stron (jest postęp! ;D)

♦ Nabytki: zacne 4 ;)
     1. GARLICKI M.: Uzdrowiciel (od wyd. Novae Res)
     2. ROTHENBERG J.: Po tamtej stronie ciebie i mnie (kupiona w księgarni Świat Książki za cale 6,99 zł ;)
     3. BIENIEK N.A.: Uśpione marzenia (od wyd. Replika)
     4. LEWANOWICZ R.: Porwana (j.w.)


♦ Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 161,8 cm + 14,1 cm = 147,7 cm
     2. 52 książki – 5 + 6 = 11
     3. Grunt to okładka – 0 (zawaliłam… :/)
     4. Z półki (poziom 3, 11-15 książek) – 5 + 3 = 8

Tak to się przedstawia. A jak tam u Was? ;)

10 komentarzy:

  1. Super wyniki! Również nie przyłączyłam się do wyzwania Grunt to okładka:( ale mam zamiar nadrobić zaległości w marcu:) Życzę kolejnego udanego miesiąca i jeszcze więcej przeczytanych stron dziennie:P oby postęp był coraz wyraźniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Bardzo dziękuje za wyróżnienie :) mój mail to: toorii26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie styczeń był bardzo owocny bo aż 10 książek.. a w lutym tylko jedna.. (ale była sesja, więc trochę się usprawiedliwiam!)...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnych wyników i ciekawych nabytków:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze bardzo fajny, nowy wygląd bloga ;) A co do podsumowania: ja przeczytałam pięć książek, ale luty był dla mnie hmm dziwnym miesiącem. Może ten wiosenny minie mi zupełnie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam Po tamtej stronie Ciebie i mnie w tej cenie, ale w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Award na wneka-ksiazek.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem niezłe wyniki - Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, mnie też "Precy Pączek i Bogowie Marmolady: Złodziej Nadzienia" powaliło. :D Widzę świetne wyniki z lutego, gratuluję i czekam na recenzje nabytków. :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...