2 marca 2016

[#46] Podsumowanie 02/2016

źródło: Quotes Blog

Witajcie kochani!

Luty minął mi jak z bicza strzelił. W sumie nie za wiele mam do opowiadania, oprócz tego, że moja biblioteczka wzbogaciła się o kolejne książki, moja kochana Tirin zostawia mnie i leci podbijać świat, a mój wewnętrzny leń znów się uaktywnił. W sumie piszę to podsumowanie tylko dlatego, by zachować jako-takową ciągłość, aktywność na blogu. Mam nadzieję, że w końcu odpuści ten leniuszek i będę mogła Was uraczyć nie tylko nowościami, które pojawiły się w lutym, ale także moją subiektywną opinią nt. Córki Wokulskiego Romana Praszyńskiego, która jest dosyć mocno krytykowana naokoło. Ale to za jakiś czas, teraz zapraszam do czytelniczego podsumowania minionego miesiąca, oraz przejrzenia moich lutowych nabytków.

♦ Przeczytane - 2
     1. Jennifer Murgia, Gwiazda anioła - recenzja
     2. Roman Praszyński, Córka Wokulskiego

Książka miesiąca – brak

Rozczarowanie – brak

Przeczytane strony – 701

Nabytki – 11
     1. J.K. Rowling, Harry Potter i Zakon Feniksa (zakup własny)
     2. Agnieszka Lingas-Łoniewska, Skazani na ból (prezent od Agaty <3)
     3. Elizabeth Hayes, W najciemniejszym kącie (zakup własny)
     4. David Dosa, Oskar kot, który przeczuwa śmierć (j. w.)
     5. Julie Cohen, Drogie maleństwo (j. w.)
     6. Antonia Michaelis, Baśniarz (j. w.)
     7. Leigh Bardugo, Runa i rewolta (prezent od Tirin <3)
     8. Margit Sandemo, Wierza nadziei (j. w.)
     9. P.C. &Kristin Cast, Wyzwolona (od Grupy Wyd. Publicat)
     10. Kisten Simmons, Rebelianci (j.w.)
     11. David Levithan, Pewnego dnia (j.w.)


Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu – 5 cm = 11,4 cm (173 cm)
     2. Z półki – 2 = 4 (16-20)
     3. 52 książki – 2 = 6 (52)

I to byłoby na tyle. Wkrótce powinien pojawić się post z nowościami (jak pisałam wcześniej) oraz recenzja Córki Wokulskiego. Pomyślnego marca! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...