4 czerwca 2017

[#61] Podsumowanie 05/2017

źródło: Pinterest
Witajcie kochani!

I już mamy czerwiec. Przed nami cudowny okres wakacyjny, kiedy to będziemy mogli trochę poleniuchować na łonie natury. Mnie niestety (na razie) do „leniuchowania” pozostają jedynie weekendy, planuję dłuższy wypoczynek dopiero we wrześniu, mam nadzieję, że pogoda będzie cudowna :).

Co zdarzyło się w maju? Przede wszystkim mogłam uczestniczyć w tegorocznych Warszawskich Targach Książki, co było kolejną niesamowitą przygodą i stało się jednym z niezwykłych wspomnień, które będę bardzo miło wspominać. Moją relację z tego wydarzenia możecie przeczytać tutaj. Jest co oglądać ;). Poza tym miesiąc ten minął mi głównie na czytaniu Trilby. Iluzja miłości George du Mauriera. Niestety XIX-wiecza literatura nie jest lekka jak nasze współczesne powieści. Więcej o tym tytule przeczytacie w mojej recenzji, która powoli kształtuje się w mojej głowie. Poza tym skończyłam czytać przedpremierowo kolejną książkę K.C. Hiddenstorm pt. Po złej stronie lustra (premiera już 20 czerwca) i szczerze powiedziawszy nie zrobiła ona na mnie dobrego wrażenia. Więc mam za sobą w małym odstępie czasu dwie męczące pod różnymi względami książki i teraz potrzebuję czegoś rozluźniającego. Dlatego zabieram się ponowne za Wszystkie twoje marzenia Agaty Czykierdy-Grabowskiej, by sprawdzić jak wygląda ostateczna wersja historii Kuby i Mai, którą znam m. in. z bloga autorki. Z moich obliczeń wynika, że pod koniec (lub w połowie) czerwca powinna pojawić się moja opinia na jej temat. A teraz nie przedłużam i zapraszam do zapoznania się z moimi (niestety) słabymi wynikami czytelniczymi.

Przeczytane - 2
     1. John Boyne – Chłopiec na szczycie góry
     2. George du Maurier – Trilby. Iluzja miłości

Nabytki - 11
     1. Agata Czykierda-Grabowska – Wszystkie twoje marzenia (egz. rec. od wyd. OMG Books)
     2. Zofia Mąkosa – Wendyjska winnica. Cierpkie grona (niespodziewajka od Grupy Wydawniczej Pubicat)
     3. Katarina Mazzeti – Facet z grobu obok (zakup własny na WTK 2017)
     4. Caitlin Moran – Dziewczyna, którą nigdy nie byłam (j. w.)
     5. Laura Barnett – Wersje nas samych (j. w.)
     6. Antoine Laurain – Kobieta z czerwonym notatnikiem (j. w.)
     7. Olga Gromyko – Zawód: Wiedźma (egz. rec. od wyd. Papierowy Księżyc)
     8. Olga Gromyko – Wiedźma opiekunka (j. w.)
     9. Johanna Basford – Zaczarowany las (zakup własny na WTK 2017)
     10. Johanna Basford – Zaginiony ocean (j. w.)
     11. Johanna Basford – Magiczna dżungla (j. w)

Brakuje książki Zofi Mąskosy, którą podkradła mi mama ;)

Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 4,4 cm = 52,4 cm (173 cm)
     2. Z półki + 0 = 3 (16-20)
     3. 52 książki + 2 = 18 (52)

To byłoby na tyle, jeśli chodzi o maj. Co w czerwcu na blogu?
- Zestawienie nowości wydawniczych z maja
- przy dobrych wiatrach recenzję Trilby. Jeśli chodzi o Po złej stronie lustra K.C. Hiddenstorm to nie będę się nad nią rozwodzić w "tradycyjnej" recenzji. Po prostu napiszę na stronie książki na portalu Lubimy Czytać, w punktach, to co mi się w niej nie podobało. I tyle. 

Do napisania wkrótce! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...