27 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach...

źródło: We Heart It

Witajcie kochani!

Święta, święta i po świętach. I jak? Były rodzinne? Spokojne? Radosne? Przepełnione magią? Mam nadzieję, że takie były ;). Mikołaj był? Co Wam ciekawego przyniósł? Bukiet rózg, czy wymarzone prezenty? ;)

Dzisiaj przychodzę do Was jeszcze nie z recenzją, lecz z upominkami, które zostawił mi taki gruby, w czerwonym wdzianku pod choinką... Myślałam, że w tym roku nie znajdę pod drzewkiem ani jednej książki. No cóż… Tak to mogę być zaskakiwana codziennie (aż się normalnie wzruszyłam. Ale ciii… to tajemnica ;)). Tak naprawdę moje prezenty mogę podzielić na trzy części: coś dla duszy, coś dla ciała i coś dla książkowego mola. 

Plany na ostatnie dni 2013 roku? Chcę przed Sylwestrem skończyć Morski trakt (którego zupełnie nie rozumiem. Do końca zostało mi zaledwie 50 stron i chyba nie zrozumiem…) i opublikować recenzję. A po nowym roku będzie (jeśli nie będzie kompromitujących zdjęć :P) relacja z mojego Sylwestra z przyjaciółmi w Uniejowie oraz wieeeelkie podsumowanie czytelniczego grudnia i calutkiego blogowego roku. Innymi słowy – dużo liczb i matematyki. ;)

Jeszcze nie życzę Wam ‘Happy New Year’, ponieważ to jeszcze za wcześnie. ;)

Trzymajcie się ciepło i nie chorujcie!

14 komentarzy:

  1. Ale śliczne legginsy *o*
    Ahh < 3 Zazdroszczę "Igrzysk" < 3 Cała trylogia jest świetna! Sama chętnie zobaczyłabym ją na swojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Igrzyska" polecam : )
    śliczne legginsy *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne legginsy :) O, i widzę, że Twój Mikołaj ma bardzo dobry gust, skoro przyniósł Ci "Igrzyska śmierci"
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno u Ciebie nie byłam, i co? I wstyd mi i chańba mi... Jak to rzekłby Król Julian. Mam nadzieję, że mi wybaczysz ;) Igrzyska <3 Cudowna trylogia, podpisuję się pod wszelkimi pochwałami na jej temat rękami i nogami ^^ Reszta prezentów też cudna, ja o kosmetyki sama dla siebie zdabałam, gdy dostałam świąteczne dofinansowanie... Udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Trochę Ciebie u mnie nie było, jednakże cieszę się, że po kilku miesiącach znalazłaś chwilkę dla mnie. Dziękuję :*. Wybaczyć? Nie muszę ;) (Nie)Dziękuję i wzajemnie! :)

      Usuń
  5. Uwieeelbiam dostawać książki i kiedy ktoś je dostaje robi mi się tak cieplutko na sercu (: Super prezenty, jak dla mnie strzał w 10, bo w prezentach o to chodzi, żeby nie były meega drogie, mega wymyślnie, często drobnostki np. kapciuszki sprawiają największy uśmiech na twarzy ^^ pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tym bardziej ja mam talent do niszczenia wszelkiego rodzaju butów, więc jak zobaczyłam papetki, to normalnie podskoczyłam (prawie ;)) do sufitu!

      Pozdrawiam równie serdecznie!

      Usuń
  6. U mnie bardzo rodzinnie i w miarę spokojnie :) Gratuluje prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że Mikołaj spisał się wzorowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam taką trylogię Igrzysk na półeczce i wygląda równie wyśmienicie, książki polecam Ci z całego serducha, wspaniałe, pierwszą i druga część czytałam dwa razy, a to mówi samo za siebie. :-) Nutella (omom *..*). Smacznego! Ach, te legginsy śliczne masz, uwielbiam takie! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Igrzyska <3 Cudowne.
    Czekolada *.* Najlepsze co wymyślono.
    Ja dostałam "Zgon". W końcu. Sweterek, kosmetyki, kasę, słuchawki, słodycze, czapkę i kartę podarunkową (50 zł)do matrasu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Książek w tym roku nie dostałam, no chyba że "Imir", który przyszedł mi w święta (nagroda z konkursu na recenzję). :) U Ciebie widzę trylogię Igrzysk Śmierci... ach, szczęściara :D Reszta prezentów świetna - broszka extra :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prezenty. Dla ciała i dla ducha :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...