1 grudnia 2013

[#19] Podsumowanie 11/2013

źródło: We Heart It

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was tylko ze stosikiem. Relacja z III Salonu Ciekawej Książki  będzie wkrótce, czekam na zdjęcia od dobrych duszyczek. Na ich temat na razie nic nie będę zdradzać, powiem tylko tyle, że było słodko-gorzko. By nie przedłużać oto moje wyniki listopadowe:

♦ Przeczytałam 5 książek:
1. NIŽNÁNSKY Jožo - Pani na Czachticach
2. SZULC Wioletta - Rysunek w sercu
3. BALCER Grażyna - Katja, Kaśka, Cathrine
4.  MAUSCH Jolanta - Motylek
5.  PITCHER Annabel - Moja siostra mieszka na kominku

♦ Książka miesiąca: Trudno było wybrać jedną, bo mam trzy typy: nr. 2, 4 oraz 5

♦ Klapa miesiąca: BALCER Grażyna - Katja, Kaśka, Cathrine

♦ W listopadzie przeczytałam w sumie: 1 705 stron, co daje dziennie ok. 57. Słabo w porównaniu do października.

♦ Nabytki: 14
     1. HUDSON Tara – Pomiędzy (kupno)
     2. KIERNAN Celine – Zbuntowany książę (j/w)
     3. FETH Monika – Zbieracz truskawek (j/w na III Salonie Ciekawej Książki)
     4. WONG Alison – Gdy srebrzy się ziemia (j/w na III Salonie Ciekawej Książki)
     5. STEIN Garth – Cień kruczych skrzydeł (j/w na III Salonie Ciekawej Książki)
     6. JASZCZUK Paweł – Marionetki (prezent)
     7. JASZCZUK Paweł – Plan Sary (prezent)
     8. OLIVER Lauren – 7 razy dziś (wymiana LC)
     9. SINGTON Philip – Sprawa Einsteina (od Grupy Wyd. Publicat)
     10. FRENCH Nicci – Co zrobisz, gdy umrę (j/w)
     11. Le GUIN Ursula K. – Morski trakt (j/w)
     12. GALBRAITH Robert (J.K. Rowling) – Wolanie kukułki (j/w)
     13. BIEDROŃ Halina – Widok zza rogu życia (od wyd. Nova Res)
     14. LINGAS-ŁONIEWSKA Agnieszka – Obrońca nocy (j/w)

W tym miesiącu również stosik podzieliłam na dwie części – egzemplarze recenzenckie oraz różności.



♦ Wyzwania:
     + Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 123,3 cm + 16,4 cm = 139,7 cm
     + 52 książki: 67 + 5 = 72
     + Z półki: 8 + 0 = 8 (znowu poległam w tym wyzwaniu)

Jestem ciekawa jak Wasze wyniki. Z tego, co udało mi się zaobserwować, to większość z Was, jak ja ma podobnie słabe wyniki. W moim przypadku związane to było przeziębieniem. Mnie też ono nie ominęło i już tydzień próbuję leczyć się na własną rękę. Jutro śmigam do lekarza, by mnie zbadał, czy dobrze się leczę i czy jakieś poważniejsze świństwo się do mnie nie przyczepiło.

A ja idę dalej się leczyć, może przy Lewej stronie życia Lisy Genovy? Tak, herbatka owocowa, kocyk i książka. To jest to! :) A niedługo wypatrujcie sprawozdania z III Salonu Ciekawej Książki.

Trzymajcie się ciepło!

13 komentarzy:

  1. I tak listopad wypadł u Ciebie lepiej niż u mnie... Bardzo chętnie zapoznałabym się z twórczością pani LeGUIN i Kiernan... ach, marzenia. To ja zdrówka życzę ;) I powodzenia w nadrabianiu zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też słaby wynik, ale cóż... taki urok listopada, jak widać. Gratuluję zbiorów - naprawdę pokaźne. Miłego czytania i lepszych wyników w grudniu ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 5 przeczytanych książek. :) O jenyści, ależ Ci przybyło książek. :D Czytania na grudzień masz sporo :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Gdy srebrzy się ziemie' to dość dziwna ksiażka, być może tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój wynik też nie lepszy, no może troszkę, przeczytałam 6 książek. :)
    Polecam "7 razy dziś" - ładna powieść, aczkolwiek nie dorasta do pięt "Delirium" tej samej autorki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Pomiędzy" i "7 razy dziś" świetne książki.
    Przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też również listopad nie wypadł najlepiej, aczkolwiek fajniej od października. Stosik natomiast przedstawiasz bardzo imponujący, zazdroszczę. Ukradłabym "Zbieracza truskawek" (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja chciałabym przeczytać "Pomiędzy"... A "7 razy dziś" polecam - może nie ma rewelacji, ale to przyjemne czytadło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam "7 razy dziś", ja byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę nadrobić książkowe zaległości, bo większości tytułów nawet nie kojarzę. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic z powyższych nie czytałam, ale mogą być ciekawe. Zresztą, książek nigdy nie mało ^^

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...