5 kwietnia 2017

[#59] Podsumowanie 03/2017

źródło: We Heart It

Kwiecień!

W końcu wiosna! Wszystko się wokół zieleni i można już czytać na trawce! Szczerze to już miałam dosyć zimy, chowania się pod kocem (ile można?) i filozoficzne rozważania. Nawet zaczęłam malować obraz, niestety w tygodniu nie mam zbytnio czasu, zostają mi weekendy na tzw. „smrodzenie” sobie w pokoju. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła się nim pochwalić nie tylko tutaj, na blogu, ale też na Instagramie ;).

Ostatnio jakoś nie ciągnie mnie do czytania, dlatego udało mi się nadrobić wszystkie „zaległe” recenzje i jestem z tym na bieżąco. Oto moje marcowe „osiągnięcia”:

Przeczytane - 3
     1. Elizabeth Craft, Shea Olsen – Flower. Jak kwiat
     2. Magdalena Knedler – Dziewczyna z daleka
     3. Cassandra Clare – Miasto szkła

Nabytki - 4
     1. Tessa Gratton – Magia krwi (zakup własny za grosze w Auchan ;))
     2. Beth Revis – Cienie ziemi (j. w. Nawet nie przypuszczacie jak bardzo się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam ten tytuł pośród innych za grosze w hipermarkecie)
     3. Agnieszka Walczak-Chojecka – Nie czas na zapomnienie (egz. rec. od autorki, aktualnie kończę czytać)
     4. W. Bruce Cameron – Był sobie pies (zakup własny)


Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 9,4 cm = 35,9 cm (173 cm)
     2. Z półki + 0 = 3 (16-20)
     3. 52 książki + 3 = 12 (52)

Co wkrótce pojawi się na blogu?
- zestawienie nowości z marca
- recenzja drugiej części Sagi Bałkańskiej Agnieszki Walczak-Chojeckiej – Nie czas na zapomnienie.

To byłoby na tyle, do napisania wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...