7 lipca 2015

[#38] Podsumowanie 6/2015

źródło: We Heart It

Witajcie kochani!

Lipiec przyszedł niezwykle szybko i równie szybko minie. Tak samo będzie z sierpniem, aż nadejdzie jesień... Życzę Wam, aby te letnie dni mijały zdecydowanie wolniej od pozostałych w roku.

Jaki był dla mnie czerwiec? Pracowity, niestety nie udało mi się zamknąć pracy magisterskiej w czerwcu i bronić się będę dopiero we wrześniu... Nie chciałam takiego obrotu spraw, lecz nie na wszystko mamy czasami wpływ. Co planuje na te wakacje? Lipiec odpoczywam po całym roku akademickim, czyli maluję (zbliża się wesele brata ciotecznego, więc przygotowuję dla nich obraz jako prezent ślubny) i czytam (i piszę recenzje). Korzystam po prostu z wakacji. A w sierpniu szukam pracy ;). Pod względem czytelniczym miniony miesiąc przedstawia się następująco:

☼ Przeczytane 4 książki:                                                             
     1. HUNT Diann – Hotel dla nowożeńców - recenzja
     2. LENOIR Frédéric – Serce z kryształu - recenzja
     3. ROSE Laven – Stalowe serce - recenzja
     4. SIMMONS Kristen – Paragraf 5 - recenzja

☼ Książka miesiąca: brak

☼ Rozczarowanie: brak

☼ Przeczytane strony: 1281

☼ Nabytki 7:
     1. AHERN Cecelia – 100 imion (kupno)
     2. AHERN Cecelia – Dziękuję za wspomnienia (j.w.)
     3. ROSE Laven – Stalowe serce (od wyd. Novae Res)
     4. HILL Alice – Skazani (egz. finalny od wyd. Novae Res)
     5. LEVITHAN David – Każdego dnia (od Grupy Wyd. Publicat)
     6. REVIS Beth – W otchłani (j.w.)
     7. SIMMONS Kristen – Paragraf 5 (j.w.)
  

☼ Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu – 9,6 cm
     2. Z półki – 1
     3. 52 książki – 4
     4. Książkowe wyzwanie na 2015 rok – 0

Wkrótce możecie spodziewać się recenzji Paragrafu 5 oraz Każdego dnia, obie okazały się fajnymi, wakacyjnymi lekturami, więcej dowiedzie się w recenzjach, nad którymi aktualnie pracuję :).

18 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że pochwalisz się tym co namalowałeś na prezent ślubny :)
    Ciekawe nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "W Otchłani", talentu w malarstwie i obyś wypoczęła przez te wakacje! Powodzenia we wrześniu ;)
    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyników! A zdobycze fantastyczne. Pododebrałabym Ci książki Cecelii Ahern i "Każdego dnia" :).
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tytuły udało Ci się przeczytać, tylko pozazdrościć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kazdej przeczytanej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę czekać na Twoją opinię o Paragrafie, bo sama niedawno przeczytałam i chciałabym wiedzieć, jak inni widzą tę książkę :)
    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Każdego dnia" już mam i czeka na swoją kolej. "Paragraf 5" jest nawet dobrą powieścią. Bradzo chciałabym przeczytać "W otchłani"

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, nie wiedziałam, że "Skazani" to taka cegła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z książek Ahern na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie. Lato mija szybciutko, a zima się ciągnie. Chociaż ostatnio jakoś nauczyłam się cieszyć wszystkim, nawet zimniejszą pogodą. :) ,,Stalowe serce" podobno już do mnie jedzie :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik ;) Sama szykuję się na czytanie Paragrafu 5 ;) Więc czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe nabytki, najbardziej kusi mnie Sto imion Ceceli Ahern. Książki, które na razie przeczytałam tej autorki to Love, Rosie oraz Kiedy cię poznałam, które udało mi się upolować przy naprawdę niskiej cenie. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę "Każdego dnia". Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa Twoich najbliższych recenzji tym bardziej, że obie książki czytałam i mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Linki do recenzji się nie wstawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za czujność. Już wszystko powinno działać :)

      Usuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...