9 lutego 2015

[#33] Podsumowanie 1/2015

źródło: We Heart It

Witajcie kochani!

Mam nadzieję, że udało Wam się spełnić wszystkie postanowienia styczniowe i teraz większość szaleje na stokach lub relaksuje się po końcu pierwszego semestru. Powiem Wam, że jesteście szczęśliwcami.

Może życie nadal przypomina chaos, ale powoli go opanowuję. Jak niektórzy z Was wiedzieli, pod koniec stycznia miałam zaplanowaną operację, której niestety nie dało się ominąć. Trochę mnie pocięli, coś mi usunęli i zszyli na nowo, czuję się jednak na tyle dobrze, że postanowiłam kilka słów napisać – przede wszystkim, że żyję. Niestety czeka mnie długa droga do normalności i mam nadzieję, że nie pojawią się jakieś niespodzianki, które znowu skomplikują mi życie. Ale muszę być na nie naszykowana, bo w końcu jestem dzieckiem szczęścia… :)

W styczniu zupełnie nie miałam głowy do czytania, moje myśli obracały się między studiami (zaliczeniami), egzaminem specjalizacyjnym (tak, zdałam! "Jestę bibliotekoznawcą" ;D) i zbliżającą się operacją. Owszem, starałam się coś tam przeczytać, ale bardzo słabo mi to wychodziło. W sumie zastanawiałam się, czy warto robić podsumowanie, ale jednak zrobiłam, bo pod koniec roku będzie mi łatwiej podsumować czytelniczy 2015 rok. A zatem:

♦ Przeczytane - 1
     1. CORSO P.: Podziemne miasto - recenzja

♦ Książka miesiąca - brak

♦ Rozczarowanie miesiąca - brak

♦ Przeczytane strony – 360

♦ Nabytki – 0

♦ Wyzwania
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu + 2,3 cm
     2. 52 książki – 1
     3. Z półki – 1

Jak widać, styczeń nie był bajką, lecz miesiącem pracowitym, w którym może życie obracało się wokół nauki i zbliżającej się operacji. Jestem dumna z tego, że udało mi się zaliczyć egzamin specjalizacyjny. Styczeń był trudny, spodziewam się, że luty do łatwych również nie będzie się zaliczać. Mam tylko nadzieję, że uda mi się go jakoś przeżyć.

Tak naprawdę to trudno mi jest napisać, czego możecie się spodziewać w najbliższej przyszłości. Wszystko zależy od tego, jak będę się czuła (pisząc ostatnie te zdania zaczyna mi brakować sił…). Aktualnie mam za sobą m-booka Neila Gaimana Gwiezdny pył i jestem w połowie (ponad 840 stronicowej) książki Karoliny Sowińskiej Nic straconego.  Jak pozwolą siły, to skrobnę kilka zdań na temat Gwiezdnego pyłu, a później może zrobię spis nowości ze styczna i lutego? Czas pokaże.

Kończę, przepraszam, że nie odpowiadam na Wasze komentarze, lecz staram się wchodzić i rzucać okiem na to, co u Was nowego. Potrzebuję jeszcze troszkę czasu.

Buziaki i do (mam nadzieje) napisania wkrótce! 

13 komentarzy:

  1. I tak przeczytałaś więcej, niż przeciętny Polak :) To oczywiste, że różnie bywa z naszym czasem, nauka, praca, rodzina również wymagają poświęcenia czasu.
    Życzę Ci, aby następny miesiąc był lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację i życzę powrotu do zdrowia i krótkiej rekonwalescencji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic sie nie przejmuj i zrób sobie chwilę przerwy. To na pewno dobrze Ci zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczynek każdemu się przydaje :)
    Wtedy bardziej doceniamy "pracę" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci dużo spokoju i zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co odpoczywaj sobie spokojnie - na czytanie masz jeszcze czas kochana! I gratuluję serdecznie zdania egzaminu! Teraz zdrowiej spokojnie i wracaj do nas :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, spokojnie, spokojnie - te powtórzenia mnie czasem atakują :3

      Usuń
  7. Trzymaj się! Na pewno wyzdrowiejesz i do nas wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem zwyczajnie czas zabiera nam życie, a książki przecież nie są dla nas czymś najważniejszym.
    Tymczasem życzę Ci dużo zdrowia i siły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mocno trzymam kciuki za powrót do normalności i do zdrówka :) No i oczywiście przypominam o prezencie na poprawę nastroju, który dla Ciebie mam <3 Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako jeden z blogerskich przedstawicieli bibliotekarzy oficjalnie witam Cię w tym gronie :D Życzę dużo spokoju, oby wszystko się poukładało tak jak sobie tego życzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i ogarnięcia najważniejszych spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj szybciutko do zdrowia i odpoczywaj dużo :) A przede wszystkim patrz w przyszłość śmiało i z optymizmem, bo to bardzo ważne
    Gratuluję zdanego egzaminu i cieszę się, że operacja poszła dobrze. Życzę udanego lutego, mnóstwo sił i dobrych książek!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...