14 października 2014

To już 3 lata... ;)

źródło: Bookish Little Me

Witajcie kochani!

Dzisiaj mija trzeci rok odkąd założyłam niniejszego bloga. Długo, prawda? Nie mogę uwierzyć, że to już trzy lata… Owszem, miałam wzloty i upadki (aktualnie przeżywam swoisty upadek), lecz zawsze starałam (i staram) się wychodzić z nich obronną ręką (woda sodowa również jest czymś, z czym trzeba walczyć). Przez ten rok zmieniło się wiele w moim życiu, a taką chyba największą zmianą, jaka się we mnie dokonała to przestałam uczestniczyć w tzw. „wyścigu szczurów”, to znaczy przestałam dążyć do tego, by mój blog był najlepszy, najpiękniejszy, najpoczytniejszy etc. Nie ma sensu na siłę pchać się tam, gdzie Cię nie chcą. I już, podobnie z szukaniu czytelników, bo jeśli jest im „przeznaczone” być nimi w przyszłości, to będą i już. Niezależnie od tego, co bym zrobiła (lub nie).

Od ponad pół roku postawiłam na skromność i przejrzystość bloga (widać to po ręcznie rysowanych przeze mnie rysunkach, które znajdowały się - i będą znajdować - w nagłówku bloga). 

A teraz przyszedł czas na podziękowania. W pierwszej kolejności chciałabym podziękować ludziom, pośrednikom pomiędzy mną, a wydawnictwami, dzięki którym mam możliwość poznawać nowe perełki i na łamach dzosefinn.blogspot.com dzielić się nimi z Wami. Dziękuję za okazane zaufanie, w dalszym ciągu będę starała się (na równie wysokim poziomie) wywiązywać ze swoich obowiązków. Następnie chciałabym podziękować autorom za ich propozycje – każda taka sytuacja bardzo mi pochlebia, dziękuję! Całusy również ślę moim przyjaciółkom, dzięki którym wybieranie laureatów konkursów nigdy nie było trudne. Tirindeth za wprowadzenie do świata recenzentów, rady, wsparcie, szczerość i otwartość (a także cierpliwość), prawdziwym czytelnikom, którzy czytają i świadomie komentują moje wypociny, oraz tym, którzy są ze mną od początku „kariery recenzenckiej”.

D-Z-I-Ę-K-U-J-Ę

źródło: Blog InfoPraca

A teraz zmykam na zajęcia ;) – jak wrócę postaram się nadrobić zaległości blogowe na waszych stronach.

13 komentarzy:

  1. Trzy lata to kupa czasu! Serdecznie Ci gratuluję i życzę dalszego zapału do czytania i pisania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! :)) Taką konsekwencję i wytrwałość w prowadzeniu bloga się ceni :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również gratuluję, życzę dalszych sukcesów, dużo uśmiechu, czytelniczych wspaniałości i przede wszystkim dużo satysfakcji z blogowania. ;) Natomiast nagłówki - wszystkie są piękne. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też trzy latka czekają w maju :) Bardzo Ci gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 lata to bardzo długo, gratuluję i życzę kolejnych lat, a grafiki narysowane przez Ciebie są superanackie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i same najlepsze życzenia dla Ciebie i Bloga :-)
    Bardzo mi się podobają Twoje rysunki - nadają blogowi takiego ciepłego klimatu :) Byłabym nawet za tym, żebyś pochwaliła się czasem w postach swoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to Wszystkiego Najlepszego dla Ciebie i twojego bloga ;) Mam nadzieję, że będziesz w blogsferze jeszcze raz tyle, a może nawet i więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To już 3 lata!?! Gratuluje! Mam nadzieję, że jeszcze bardzo długo będziesz prowadzić bloga. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego i Tobie i Twojemu blogowi...Kolejnych 3, 6, 9, 12...lat

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic.

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...