7 lipca 2014

[#03] Wakacyjny konkurs fotograficzny


Witajcie kochani!

Tak, to ten wpis, na który tak długo i (mam nadzieję) z niecierpliwością czekaliście. Już jest, czyli… Wakacyjny konkurs fotograficzny!

Konkursy w moim wydaniu nigdy nie były (i nigdy nie będą :P) łatwe. Zawsze dawałam zadania, które wymagały kreatywnego myślenia i z niecierpliwością oczekiwałam na Wasze odpowiedzi. Niestety nigdy nie było tłumów (bo nie wszyscy lubią się wysilać – przyznajmy to szczerze), ale na szczęście zawsze miałam w czym wybierać. Tym razem też będzie coś do zrobienia (Dzosefinn nie oddaje książek za darmo – czyt. poprzez losowanie) i mam nadzieję, że to będzie przyjemna praca ;) W końcu kto nie lubi robić zdjęć?

Pamiętacie, jak ostatnio wspominałam o tym, byście odkurzyli swoje aparaty? To dobrze, bo mój konkurs będzie miły, lekki i przyjemny, czyli fotograficzny! Waszym zadaniem jest zrobienie zdjęcia wakacyjnego, pokaż mi i innym jak spędzasz wakacje z książką. Oczekuję od Was j e d n  e g o zdjęcia przedstawiającego Wasze czytelnicze wakacje, ale jest jeden warunek. By nie dopuścić do ściągania zdjęć z Internetu i podawania ich za swoje, na Waszych zdjęciach musi się znaleźć Wasz Nick – nie podpis zrobiony w Paintcie etc., lecz napisany własnoręcznie na malej karteczce (przykład poniżej). Zdjęcia bez tego „kartkowego podpisu” nie będą brane pod uwagę.


Zdjęcie konkursowe wysyłacie na mój adres email: dzosefinn.91@gmail.com, w tytule wpisujecie Wakacyjny konkurs fotograficzny. Proste, prawda? ;)

Wszystkie nadesłane zdjęcia zostaną opublikowane w specjalnej notce na blogu, laureatami konkursu zostaną te osoby, których prace najbardziej mi się spodobają. W przypadku bardzo wielu (powyżej 30) zgłoszeń przewiduję nagrodę niespodziankę, tzw. III miejsce.

Bardzo liczę na Waszą kreatywność i inwencję twórczą (uwaga, jestem artystką! ;)). Już nie mogę się doczekać Waszych zdjęć!

NAGRODY:

I miejsce: Śmieć Andy’ego Mulligana + Matylda Savitch Victora Lodato + przydasie i umilacie czytelnicze


II miejsce: Śmieć Andy’ego Mulligana + przydasie i umilacie czytelnicze


CZAS TRWANIA:

07 LIPCA 2014 – 08 WRZEŚNIA 2014

Wyniki będą ogłoszone do tygodnia od zakończenia konkursu, a nagrody zostaną wysłane do dwóch tygodni od ogłoszenia wyników.

Do laureatów będzie wysłana wiadomość email o wygranej, zwycięzcy mają 3 dni na przesłanie swoich danych kontaktowych. W przypadku braku odpowiedzi – jeśli chodzi o I miejsce – laureat II miejsca wskakuje na miejsce I, a wśród pozostałych uczestników wyłaniam zdjęcie, które zajmie miejsce II. Podobnie w przypadku II miejsca - spośród uczestników wybiorę innego laureata – więc radzę sprawdzać pocztę ;)

Mam nadzieję, że wszystko jasne. W razie wątpliwości piszcie! Poniżej znajdziecie regulamin wakacyjnego konkursu fotograficznego (czyli zasady konkursu w pigułce):

     1. Organizatorką konkursu jest Dzosefinn, autorka niniejszego bloga, tj. dzosefinn.blogspot.com.
     2. Nagrody sponsoruje wydawnictwo Replika i Dzosefinn.
     3. Konkurs trwa od 07.07.2014 do 08.09.2014.
     4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do tygodnia od zakończenia konkursu.
     5. Jedno zdjęcie konkursowe należy wysłać na adres email: dzosefinn.91@gmail.com w tytule wiadomości: Wakacyjny konkurs fotograficzny.
     6. Nadesłane prace będą oceniane przeze mnie, oraz moje doradczynie (w składzie 4 osoby). Decydujący głos oczywiście należy do mnie. 
     7. Do konkursu mogą przystąpić osoby mieszkające tylko na terenie Polski.
     8. Zwycięzców o wygranej poinformuję drogą elektroniczną.
     9. Laureaci mają 3 dni na przesłanie danych do wysyłki. W przypadku braku kontaktu zostanie wyłoniony inny zwycięzca.
     10. Nagrody zostaną wysłane do dwóch tygodni od otrzymania danych korespondencyjnych.
     11. Nie jest to wymagane, ale byłoby mi miło, gdybyście umieścili baner konkursowy na swoich blogach i stali się obserwatorami mojej strony. :) 
 

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam powodzenia! ;)

23 komentarze:

  1. Mój aparat cały czas ze mną spędza wakacje. Bardzo ciekawy konkurs - na pewno wezmę udział :) Baner na moim blogu już umieszczony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaję baner u siebie i zaczynam nosić ze sobą aparat :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja super konkurs, baner umieszczam, a zdjęcie może jakieś wyślę, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny konkurs! :D Aparat mym nierozłącznym towarzyszem, a baner już ląduje na blogu. (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konkurs, fajnie, że nie pozwalasz pójść na łatwiznę :P Jak znajdę aparat chętnie porobię parę zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co tam :D wyślę foto :D niech no tylko znajdę ciekawe miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wymyśliłaś :) No cóż, nie może być za łatwo w życiu. Może się przyłączę. Jeszcze jednak będę się jakiś czas zastanawiać. Banerek zamieszczę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny pomysł na konkurs! :) Jak się zdecyduję, to może i wezmę w nim udział, na razie jednak życzę uczestnikom powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł. Szkoda tylko, że nie mam w tym czasie aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam już pomysł na zdjęcie, więc mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Zaczynam myśleć nad zdjęciem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł, muszę tylko wymyślić gdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Musi być ta karteczka?? Bo ja zdjęcie już mam tylko bez niej i nie za bardzo chce mi się robić inne. :( A jak bym podała np. link do mojego facebooka? Wtedy zobaczysz, że to ja. Bo na tym moim zdjęciu jestem ja i widać twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na konkurs :) jak coś wymyślę wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Banner dodany :) I ja wyślę zdjęcie :Dd

    OdpowiedzUsuń
  17. Po dłuższym zastanowieniu biorę udział ;P Dzisiaj dam banner na bloga, a jutro zrobię i wyśle zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tylko poprawi się pogoda, to chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...