9 maja 2014

[#24] Podsumowanie 4/2014

źródło: We Heart It

Witajcie kochani!

Nie nadążam z tym wszystkim. Tyle się dzieje wokół mnie, że po prostu nie daję rady tego wszystkiego ogarniać. Jedyne, co mnie pociesza to to, że w końcu „nie chce mi się” zniknęło i pojawiło się „nie wiem w co mam włożyć ręce”. No cóż, tak chyba będzie wyglądać cały maj i czerwiec. Mam nadzieję, że po sesji będę miała więcej czasu na wszystko – czytanie, pisanie oraz blogowanie. Bo teraz to jakaś katastrofa jest. No, ale nie ma co załamywać rąk i trzeba ostro brać się do pracy, prawda? ;)


Od 5-7 maja byłam w Krakowie na studenckiej wycieczce. Miasto jest piękne – zdecydowanie ładniejsze od mojej (kochanej mimo wszystko) Łodzi. Naszła mnie w pociągu (powrotnym) myśl, że mogłabym zamieszkać kiedyś w Krakowie.  I szczerze powiedziawszy przyszło to do mnie tak naturalnie jak oddychanie.

Będąc w Krakowie grzechem byłoby nie wykorzystać okazji spotkania z blogerką, z którą się znam hen czasu (chyba ponad 2 lata). Trzeba korzystać z takich sytuacji, więc nasze plany doszły do skutku i zaowocowało to przesympatycznym spotkaniem w Coffee & Heaven przy przepysznej mrożonej kawusi <3. Jak to powiedziała Jane RachelŁódź przybiła do Krakowa. Dziękuję Ci oraz Twojej koleżance Marcie, że tak miło mnie przyjęłyście i czekam tu na Ciebie w Łodzi ;). A nasza rozmowa, niech pozostanie słodką tajemnicą ;).

Żeby nie było, selfie robiła Gabi x)
(od lewej: Marta, Jane Rachel vel. Gabi i mua ;))

Nie przedłużając już przedstawiam moje czytelnicze „osiągnięcia” oraz pokaźny stosik książek, a także pamiątki z Krakowa ;)

♦ Przeczytane: 4 książki:
     1. GARLICKI M.: Uzdrowiciel
     2. KORZENIOWSKI J.I.: Chłopcy z zielonych stawów
     3. MARR M.: Opiekunka grobów
     4. GOŁEMBIOWSKA B.: Żółta sukienka

♦ Książka miesiąca: Chłopcy z zielonych stawów Jana Izydora Korzeniowskiego

♦ Rozczarowanie miesiąca: Opiekunka grobów Melissy Marr

♦ Przeczytane strony: 884, co daje na dzień ok. 28.

♦ Nabytki: 11
     1. MARR M.: Opiekunka grobów (od wyd. Replika)
     2. MULLIGAN A.: Śmieć (j/w)
     3. ATKINSON K.: Jej wszystkie życia (prezent urodzinowy od przyjaciół <3)
     4. GOŁEMBIOWSKA B.: Żółta sukienka (od autorki w ramach PNGiSAM)
     5. EE S.: Angelfall. Peryn i świat Po (zakup własny)
     6. FITZPATRICK B.: Finale (j/w)
     7. LARK S.: W krainie białych obłoków (j/w)
     8. SIBLEY P.: Obietnica gwiezdnego pyłu (j/w)
     9. CAST K.& P.C.: Ślubowanie Lenobii (od Grupy Wydawniczej Publicat)
     10. CAST K.& P.C.: Klątwa Neferet (j/w)
     11. MALZIEU M.: Mechanizm serca (wymiana LC <3)


♦ Wyzwania:
     1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 137,1 cm5,8 cm = 131,3 cm
     2. 52 książki – 4
     3. Grunt to okładka – 0 (nawaliłam)
     4. Z półki – 0 (j/w)

Takie są moje (oszałamiające) wyniki z kwietnia. Obawiam się, że maj nie będzie lepszy. Aktualnie czytam Wołanie kukułki i szczerze powiedziawszy przyprawia mnie o senność i ataki ziewania…

A tutaj kilka zdjęć gadżetów, które przywiozłam z Krakowa do Łodzi:






Na sam koniec chwalipięctwo, czyli co dostałam na urodziny :P



To wszystko. Niestety jeszcze nie mam dostępu do zdjęć z wycieczki (bo od robienia zdjęć mam innych ;) A tak na poważnie, to nie zdążyłam podładować akumulatorków do aparatu i po prostu nie wzięłam go. Na szczęście sprzęt miały moje przyjaciółki i teraz muszę czekać – grzecznie na to, by mi zgrały na pena ;))

No cóż, to do napisania wkrótce!

20 komentarzy:

  1. No nie odpuszczę Ci tej "Jej wszystkie życia"! <3 Będę zazdrosna, ale co tam - zazdroszczę Ci! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta i piękne zakładki. Zazdroszczę Ci ich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, maj i czerwiec chyba dla wszystkich są intensywne..
    Ukradłabym Ci z chęcią "Jej wszystkie życia"... ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ;)
    dobre wyniki i w ogóle to też chciałbym kiedyś być w Krakowie ;D
    A stosik to jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Krakowie - to chyba jedno z najpiękniejszych miast w Polsce ^^ Ty narzekasz na Łódź?! Ja mieszkam w województwie Śląskim, więc nic nie mów :P
    Piękne książkowe nabytki i zakładki równie piękne ^^
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ta sesja, wszystko psuje :D Znam ten ból niestety... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wycieczki do Krakowa, a książkowe nabytki cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Angelfall" i "Finale" są cudowne. "Jej wszystkie życia" chętnie bym podkradła :) Wspaniałe nabytki oraz wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji, chciałabym zaprosić cię do Liebster Blog Award. Szczegóły: http://ksiazkikatniss.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award-2-i-3.html Będzie mi bardzo miło, jeśli się przyłączysz :)

      Usuń
  9. Sama zawiodłam się na "Opiekunce Grobów"... Kraków to jedno z moich ulubionych polskich miast i bardzo się cieszę, że mogłam w nim mieszkać przez 5 lat studiowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zazdroszczę Ci "Angelfall". Czytałam pierwszą część i przepadłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć nowych nabytków - oraz oczywiście wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stosik, najbardziej zazdroszczę "Ślubowanie Lenobii" i "Klątwa Neferet"

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosik masz zarąbisty <3 I ciesze się, ze wycieczka się udała :) Kraków rzeczywiście jest piękny i kiedyś też miałam fazę na zamieszkanie tam, ale potem mi przeszło :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuu, podkradłabym "Jej wszystkie życia" i "Żółtą sukienkę".

    OdpowiedzUsuń
  15. W maju będzie lepiej! :) Stos fantastyczny, pozazdrościć, a Kraków to świetne miejsce. I spóźnione wszystkiego najlepszego. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajeczny stos! Podkradłabym Tajemnicę gwiezdnego pyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka książek z chęcią bym Ci podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam rodzinę w Krakowie dlatego od czasu do czasu tam bywam :)
    Gratuluje wyników czytelniczych - jest ok :)
    Ja czytałam książki : "Śmieć" i "Obietnica..." obie mi się podobały. A z Twojego stosiku przeczytałabym "Jej wszystkie życia" oraz "Żółta sukienka"

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...