3 września 2012

[#04] Podsumowanie 8/2012

źródło: Pinterest

I już mamy wrzesień – miesiąc, który rozpoczyna okres wytężonej pracy umysłowej dzieci i młodzieży. Na szczęście ja, jako studentka wrzesień zaliczam do ostatniego miesiąca wakacji. Moim mniemaniu bardzo komfortowa sytuacja zważywszy na to, że mam więcej czasu na czytanie i upajanie się tym, co sprawia mi najwięcej radości i frajdy.


Za miesiąc (powiedzmy) mój brat się żeni. Dziwne uczucie, ale cieszę się. Najgorsze chyba byłoby to, że miałby zostać starym kawalerem (wystarczy, ze ja będę stara panną ^^). Ale powracając do tematu – muszę poszukać sukienki, butów i reszty drobiazgów na wesele… Będzie ciężko, ale moje dziewczyny mi pomogą – jak zawsze.

No cóż, czytelniczy sierpień zakończył się. A wraz z nowym miesiącem trzeba zrobić podsumowanie. A więc:

♦ w sierpniu przeczytałam: 8 książek:
     1. KIERNAN C.: Królestwo cieni
     2. JONASSON J.: Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął
     3. COTTAM F.G.: Dom zagubionych dusz
     4. CAST P.C. & K.: Przeznaczona
     5. SPIRITO D. de: Anioł
     6. JESS-COOKE C.: Zawsze przy mnie stój
     7. EVANS R.P.: Obiecaj mi
     8. KAY T.: Świetlista dolina

♦ Ksiązka miesiąca – tu miałam bardzo trudny wybór. Trudno było mi wybrać jedną jedyną w tym miesiącu, ponieważ znaleźli się tzw. mocni zawodnicy. Więc postanowiłam wyróżnić 5 najlepszych (kolejność losowa):
     1. KIERNAN C.: Królestwo cieni – za język, styl, ciekawą i wciągającą fabułę i wyraziste postacie.
     2. JONASSON J.: Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął – za brawurę, humor i ciekawe postacie.
     3. JESS-COOKE C.: Zawsze przy mnie stój – za poruszenie trudnych tematów, za pomysł i fabułę oraz za morał.
     4. EVANS R.P.: Obiecaj mi – za fabułę, zaskoczenie, emocje towarzyszące przy czytaniu.
     5. KAY T.: Świetlista dolina – z ta książką miałam najwięcej wątpliwości – czy trafi na listę wyróżnionych, czy nie jednak po burzliwych negocjacjach samą z sobą jednak zasłużyła, by tu trafić. Za urzekające opisy przyrody i prostotę.

♦ W sumie przeczytałam 2.697 stron, co daje 87 stron dziennie.

♦ Książki nabyte/kupione/ w prezencie: (skromnie) 1
     1. PROVOOST A.: Upadki
Tak to się przedstawia. Trochę słabo w tym miesiącu, ale kto powiedział, że zawsze musi być różowo?
Jakoś dwa tygodnie temu mój chrzestny obchodził 50 rocznicę urodzin. Z tejże okazji moja chrzestna poprosiła mnie, bym ozdobiła konturówką do witraży karafkę. I oto efekt pracy. (Od dłuższego czasu nie było żadnego mojego kreatywnego zdjęcia mojej twórczości).


Do następnego razu! Zostawiam wam na zakończenie taką przyjemną nutkę.


2 komentarze:

  1. oj książka Evanasa dostarczyła wiele emocji i ... śmiechu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ja to przyznam...ehhh troszke mnie wkurzył ten wątek, ale całośc fajna :P

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...