28 grudnia 2011

Zaległości

18 grudnia odbył się Świąteczny Kiermasz Kobiecy, gdzie wystawiałam się z moimi cudami (jeśli można tak je nazwać). Było bardzo sympatycznie, mam nadzieję, że zakupione u mnie precjoza będą dobrze się nosić. Po niżej dwa zdjęcia mojego stoiska :).


Święta coraz bliżej i bliżej… Prezentowy zawrót głowy! Poniżej znajdują się niektóre prezenty, które zrobiłam własnoręcznie dla moich przyjaciół:


Dla kolegi ^^. Wykonany z muliny = dwa pompony; czaderskie oczka; ciasteczka z modeliny; cztery koraliki pomalowane na niebiesko = Cookie MONTSER! =D


Dla koleżanki - kolczyki „Ala”.




Pamiętnik dla Nessie =D: Sztywny karton; koronki, tasiemki, wydrukowane kartki; strona tytułowa + bindowanie. Widok obdarowywanej - bezcenny! (dziękuję za skany! :*)

A to jeden z prezentów, które otrzymałam na wigilii studenckiej:


Super (ręcznie malowany!!!) piórnik COOKIE MONSTER! =D plus mizialski ołówek ^^.

To chyba wszystko, jeśli chodzi o świąteczne szaleństwo :D. Teraz powoli trzeba przygotowywać się do 2012 roku, mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy od mijającego!
Szampańskiego sylwestra! 

źródło: TMI Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo się liczy. Dziękuję :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...